Consument wijzen Grote Reset af!

Consumenten verwerpen de Grote Reset

Een vriend huurde tijdens de feestdagen een Tesla. Het is ongetwijfeld de industriestandaard voor EV’s en een complete knaller om in te rijden. Het probleem: het is helemaal geen praktische auto. Hij reed in de kou en de auto was na twee uur bijna leeg. Het zoeken naar een oplaadpunt was geen gemakkelijke taak. De eerste werkte niet. De tweede verklaarde dat het binnen 10 uur zou worden opgeladen, wat hij niet had. De derde laadde in een uur op, maar dat was een vol uur verspild.

Veredelde golfkar

Zijn conclusie: Dit is inderdaad een veredelde golfkar die is ontworpen om u thuis en onder de duim van de fabrikant te houden. En dit is slechts een test. De reparaties zijn erger. Houd er rekening mee dat dit het beste is dat de branche te bieden heeft. De andere fabrikanten van deze dingen maken producten die lang niet zo hoog gewaardeerd worden, wat de reden is waarom zoveel van hen op onverkochte kavels zitten en waarom de bestellingen voor de machines kelderen.

Het lijkt erop dat de EV-rage al zijn hoogtepunt heeft bereikt. De groei van auto’s op gas is nu veel hoger dan die van elektrische auto’s, waarmee een trend van 12 maanden geleden wordt omgedraaid. Eindelijk zijn consumenten het aan het uitzoeken. Dit is een goede tweede auto, mits je in je eigen stad rijdt, je thuis een aansluiting hebt en hem ‘s nachts kunt opladen, en je niet ineens de stad uit hoeft. Het is speelgoed, soms leuk, maar geen echte auto. Daarvoor heb je gas nodig.

Het idee dat deze auto de Verenigde Staten gaat overzetten op “schone energie” is absurd. Als elke auto elektrisch zou zijn, zou het elektriciteitsnet crashen en zou rantsoenering de norm zijn. En misschien is dat wel het hele punt. U rijdt alleen met toestemming. Niets over uw vervoer heeft u in de hand. De autoriteiten beslissen alles voor u. Het is een perfecte strategie voor het creëren van een samenleving van afhankelijke personen.

Gelukkig speelt de consument niet mee. We leven nog steeds met de restanten van een kapitalistisch systeem waarbij fabrikanten winst moeten maken. Dus dat is een serieus probleem voor de hele industrie. Het zou heel goed kunnen instorten in 2024..

Zeker, Tesla zal er nog steeds zijn om luxe auto’s en vrachtwagens te maken voor welgestelde stedelingen, en zegen ze daarvoor. Maar het is niet voor iedereen weggelegd. Het is niet eens voor iedereen die nog een lange weg te gaan heeft. Zelfs nu zijn Californië en D.C. de enige substantiële zakken met een breed eigendom (meer dan 20 procent). Het binnenland weet wel beter en dat geldt ook voor mensen op zeer koude breedtegraden.

Zolang we het over mislukkingen hebben, overweeg dan nepvlees. Weet je nog hoe het echt vlees zou vervangen? Nou, kijk vandaag eens naar de supermarkten. Dit is een ander product dat zijn hoogtepunt heeft bereikt. Het aandeel voor Beyond Meat was $ 196 in 2019. Het is gevallen en gevallen. Vandaag is het een koopje voor $ 8,72, en niemand is bijzonder geïnteresseerd. Het lijkt erop dat deze ook niet lang meer voor deze wereld is, waardoor je je afvraagt waarom mucks ons deze onzin nog steeds opdringen. Consumenten hebben het niet meer.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *